Titel

Tekst.

Radioactief
<>
  m d w d v z z
w13 27 28 29 30 31 1 2
w14 3 4 5 6 7 8 9
w15 10 11 12 13 14 15 16
w16 17 18 19 20 21 22 23
w17 24 25 26 27 28 29 30
w18 1 2 3 4 5 6 7
Nieuws

06/05/2017De Muziekdoos: playlist en podcast 04.05.2017

 

☼rit's springt☼uring

Orit Shimoni laajf in de studi☼...
 
https://www.mixcloud.com/straatsalaat/rits-springturing/
(pic by 11*k*)
.
Uitgezonden 04.05.2017 in De Muziekdoos op Radio Centraal 106.7 (Antwerp)
☼n air every thunderday 14 - 16 u (☼r l☼nger)
enj☼y
...

lees meer

Laatst bijgewerkt door frank vranckx op 06/05/2017.

04/05/2017Belgian Psychedelics B-19 : Brussel (2)

Een tweede programma waarin we de Brusselse sien gaan

verkennen. De afgebeten spits wordt vervolgd met Spookhuisje,

en The Narcotic Daffodils. Verder besteden we kort aandacht aan

Marc Moulin, die in 2008 overleden is en het gezicht...

lees meer

Laatst bijgewerkt door Louis op 04/05/2017.

04/05/2017Playlist 'Moiré' 04/05/2017

Madam:  The connection

Saltland:  Light of mercy

Dirty Three:  Great waves

Tweedy:  World away

Mount Eerie:  Real death

Mount Eerie:  Ravens

The Feelies:  Been replaced

Sean Rowe:  Newton's cradle

Dawes:  Picture of a man

BC Camplight:  Love isn't anybody's fault ...

lees meer

Laatst bijgewerkt door KrisC op 04/05/2017.

02/05/2017Horny Hour (Ernst H.Störzhendr & Math Artist Foundation)

 

 - Beltane : Ash the Destroyer (Wheel of the Year)

 - Wailling for the Fallen Angels : Hybryds (the Rhythm of the Ritual/Ein Phallischer Gott)

 - Clorax Hurdt : ELpH vs Coil (Worship the Glitch)

 - Beltane Day :...

lees meer

Laatst bijgewerkt door Ernst H. Störzhendr. op 03/05/2017.

01/05/2017DE WOLKENBREIER(S)

PETRA BEECKX, ELHOSNI MOHAMED AMIN

www.thecloudknitters.be

PETRA BEECKX is een verhalenmaakster, redacteur en copywriter. Onlangs heeft ze een kinderboekje uitgegeven waarover we haar enkele vragen willen stellen. Het zou ook kunnen dat ze nog enkele collega's meebrengt.

 

ELHOSNI MOHAMED...

lees meer

Laatst bijgewerkt door Leo R op 30/04/2017.

Titel

Tekst.